Burksniglar, har ni det? Jadå, de står på nästa hylla där, näst högst upp...

Jag har jobbat jättemkt och sovit jättelite, så när jag kommit hem på kvällarna har jag varit helt död, därför har jag inte orkat hålla på att blogga...

Hursomhelst, i fredags var jag med den person jag nämnde i förra inlägget, låt oss kalla hen X i fortsättningen :) X och jag bestämde oss för att träffas och laga lite käk och sånt och det blev supergott må jag säga!! Jag hade tagit med mig älg och så hade vi handlat lite grann på Ica också och meny blev som följer: Älg m. Potatis- och jordärtskockspuré, rostade morötter, rödlökar, vitlökar och gräddsås med murklor. Det var NOMNOM kan jag ju be att få tala om! Till dessert blev det Crème brûlée vilket också var gott trots att den var från en tetra. Senare på kvällen (eller snarare natten, vi gjorde maten så sent att desserten inte var förrns typ tolv) så minns jag knappt vad vi gjorde, ajg provadde ngt tv-spel (inte min grej) och X skrev några mail typ och jag vet inte vad mer, blablala.. iaf så blev det så att jag sov över där också, mys! ;)

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på Hanna, hennes telefon är sepe så det går inte att ringa och jag tar mig inte in på fejjan, eller jo det gör jag men det ser konstigt ut, litegrann som att kodningen gått åt skogen och allt har liksom försvunnit utom texten som lagt sig på vänster sida av skärmen... går inte att läse den heller för denhar liksom på ngt vis lagt sig utanför skärmens gränser, hatar när fejjan krånglar och det gör den fanimig jämt, jävla kuksida...


HANNA S, OM DU SER DET HÄR, RING MIG PÅ LE HEMTELEFON!!!


Har mobilen nere och ids int gå ner och hämta den just nu...

M

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Taaaack! Jag älskar dem. Invigde sandalerna igår, har väntat och LÄNGTAT efter det hela vintern, haha. Köpte dem, dessvärre, i Thailand när vi var där sist. :)

2012-05-24 @ 18:53:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0