Le dragon est dans la forêt tropicale

Nu är äntligen min lilla kinesiska lyckodrake klar, tog sin tid, särskild benen faktiskt, de var nog det drygaste. Så nu bjuder jag er på en bild tagen med webcam (kan inte hitta min usla kamera nu igen, fast det gör inte så mkt, den har ungefär samma kvalla som camen) där min lilla drake står i en blomkruka, hehe...

min lilla lyckodrake

Äntligen klar *puuh* så nu är det (efter en lite paus p.g.a. nästan blodiga händer) dags för att fortsätta på armbandsprojektet som helst också ska bli klart så snart som möjligt!

Fick förresten min tidning idag (glück!!), sen i julas så prenumererar jag på Hus&Hem Retro, den är helt sjuukt bra! Min ärade moder drog också hem bajstidningen Expressen så den ska jag också ta och läsa men jag kommer inte njuta av att läsa den tyvärr, Aftonbladet hade varit bättre men tyvärr... hähä jag låter jävligt bortskämd men så är inte fallet faktiskt (trots vad Elina lär säga).

Bye to all y'all

M

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Va, när har jag sagt att du är bortskämd?

2012-04-23 @ 22:38:01
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Sv: Så jag också känner! Och jag har massor med produkter i håret för det mesta så torrschampo funkar inte direkt då. Måste tvääätta håret :D

2012-04-25 @ 10:49:55
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0