Guten tag mein liebling!

Hej y'all idag, har varit en seg dag (åh herregud vilken trist blogg det här börjar bli, allt är ju segt!) men det kan inte hjälpas så mycket, nu ska jag i alla fall få sällskap av en kompis och vi ska sitta på mitt golv och dricka te och pyssla, min kompis påstår att hen ska plugga men jag ska nog kunna ta det ur henom, det är ju så sjukt mycket roligare att pyssla! Jag har dragit fram min gamla låda med pärlor och smyckesgrejer och ska försöka knåpa ihop ett armband i (väldigt) försenad julis åt en kamrat och så kanske jag ska försöka knåpa ihop ett par örhängen åt en annan kompis i försenad julis. Hade inte riktigt råd att lägga stålar på såna värdsligheter kring jul så de får komma nu istället, bättre sent än aldrig, right?

Tidigare idag så var jag iaf på stan i hela 10 min typ, kompisen som jag skulle träffa där fick förhinder och kunde inte komma men då hade jag redan hunnit ner. Hade tänkt försöka kolla på lite nya kläder, skulle behövt nån ny t-shirt och en tunnare, snygg jacka men jag orkade inte för jag var så varm i alla min supervarma kläder (urk!). Men jag tog mig i alla fall tid att gå genom H&M för att komma till bussen och där såg jag en rätt snygg orange jacka som var på rea nu så jag kanske ska se om den finns i min storlek, håll tummarna!

Mvh
Madame Maruschka

Kommentarer
Postat av: Elina✿

KÖP INTE FRÅN H&M!!!!! BAJSKOOOORV

2012-04-19 @ 23:16:44
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Pyssla. Das war nicht igår. ^^



Och taaack för tipsen och kul att du gillar vad du läser. Läs dock inte för långt tillbaka i arkivet. De första året/åren är ju helkassa. Haha.



Tur att man utvecklats... ;-D



Trevlig helg! Kram

2012-04-20 @ 16:28:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0