Blööööh

Ojojoj nu var det bra nog länge sen jag bloggade nåt alls faktiskt så jag ska berätta lite grann om vad som hänt sen senast.

I fredags var jag hemma hos en person som jag... ja en person ;) och vi myste med filmen "Stekta gröna tomater" och jättegod mat som hen hade gjort, marinerat kött, potatisterriner och bearnaisesås och till dessert hade hen gjort kladdkaka som serverades med vaniljkesella, namnam! Vi låg också och myste litegrann i hens säng och spelade lite tv-spel men jag hade inte haft emot lite mer mys... hehe

I lördags träffades vi igen och gick på stan en stund och shoppade lite och sen så åt vi lunch.

I söndags åkte jag, lisa och hanna upp till Skellhell för att bo hos Elina och Ali och festa på valborg men så blev det inte utan vi myste istället med lite god mat och snacks och idag, första maj, så höll Elina och P tal för Kommunisktiska partiet och RKU:s räkning och båda två var väldigt duktiga och hade skrivit starka och gripande tal.

Det får bli allt för idag, nu ska jag snart sova för jag ska upp och börja praktiken imorra, lite nervös faktiskt... önska mig lycka till!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0