He jer ägge bortur katta, samdeles...

Jag känner mig lite smått döende, kunde inte sova nästan alls inatt utan somnade vid fyra imorse och kl fem väckte far mig för att jag skulle jobba idag och jag började halv sju <3. Dock var det rätt trevligt idag ändå för jag fick vara både i köket och disken så det blev lite mer varierat än vanligt (jag är alldeles för trött för att ens skriva ordentligt sammansatta och grammatiskt korrekta meningar, var god ha överseende med detta).(Nu kommer jag motsäga mig själv XD -->)  Min rygg är helt mörbultad och mina fötter skriker, har blivit lite ovan att stå upp hela dagarna och arbeta i konstiga vinklar och lyfta tungt så det känns extra härligt i kroppen denna afton. Stog typ hela förmiddagen (eller ja, morgonen kanske, gick över till disken vid typ halv elva)  vid skärmaskinen och då står man liksom konstigt lutad åt ett håll för skärmaskinen är ju liksom sned den med och hela andra delen av dagen så hade vi halvt om halvt panik i disken för det var så SJUKT mkt lunchgäster, trots att vi var tre personer där (vanligtvis är man två) så hann vi nätt och jämt med och vi fick hoppa över brickor och bestick ett tag men det ordnade sig i slutändan! Tur att man har så trevliga arbetskamrater där, vi pratade lite idag om att många kockar, kallskänkor och annan kökspersonal, särskilt förr har varit rätt otrevliga mot varandra  och det (enligt en underbar gästföreläsare på Umu) har förr också varit så att köket och servisen har varit väldigt mot varandra och försökt göra livet surt för varandra men inte längre och tur är väl det! På mitt (extra)jobb så skämtas och skojas och skrattas det och alla är trevliga, bra mkt bra...

Nej nu ska jag sluta svamla, går och borsta tänderna och sen sova, ska jobba imorgon också men bara i fyra timmar över lunchen

Förresten! Var ju på stan med Hannipanni idag, vi shoppade (eller ja, jag köpte en tröja och hon la undan lite kläder) och sen åt vi sushi på Sushi bar, det var namnam, fick ett väldigt smarrigt riste till också smakar rätt likt det jag fick från en kamrat som köpt det i Paris

Fotade lite också med min b-kamera, får se om det blev något av det hela, fotade lite av solnedgången i dimman här, såg precis ut som att det var en soluppgång en kall sommarmorgon. Det var verkligen jättefin och fick mig att längta ännu mer efter sommaren, BAAAAAAAAHHHH!!!!


Nej nu ska jag sluta svamla på riktigt

See ya, wouldn't wanna be ya!

M


Kommentarer
Postat av: Elina✿

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VARAV VARAV VARAV

2012-04-25 @ 22:12:11
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Då måste jag bara säga att din kompis måste vara lycklig om även hon kan göra sig lika snygg på bild. ;-)

2012-04-27 @ 08:54:33
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0