Keramik!

Den senaste tiden har jag, Becca och Kajsa börjat gegga med keramik och det är så JÄVLA KUL! Vi har gjort allt möjligt, allt från tjocka djur till ljusfat och vaser. Min vaser är inte klara än men däremot är min tjocka djur det så ni ska få ett litet smakprov på vad man kan göra :)
 
Här är en liten tjock häst, det var det första jag gjorde.
 
Dessa var tänkta att vara fjällrävar men jag iddes inte göra det svart, funderar på att måla till det i akryl senare men får se, tills dess får de antingen vara helvita fjällrävar eller två katter.
 
Nomnom säger raffen!
 
Jag älskar att göra knubbiga djur <3
 
Och avslutningsvis så kommer en liten rar tant som fick bo i vitrinskåpet i köket med alla gamla askar, burkar och flaskor :)
 
 
Nu till något helt annat: 
I veckan har jag varit sjuk och det är så jävla drygt. Är halvt om halvt död i hufvudet känns det som men jag tror att det blir bättre och bättre i alla fall, jag har ingen feber längre till exempel.
 
Jaja, nu dröjer det väl hundra år innan nästa blogginlägg igen, kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0