Hej och välkomna ska ni vara!

Jag har nu, efter en lååång, låång paus, bestämt mig för att börja blogga igen (med ganska så mycket pushande av en kär vän) och vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången. Anledningen till att jag väljer att starta en helt ny blogg istället för att fortsätta på min gamla är rätt simpel, jag vill ha en ny fräsch start!

Min kompis som pushade mig till att starta en blogg igen ställde en liten fråga just efter jag sagt att jag skulle börja blogga:

"Vad ska bloggen handla om?"

Väldigt intressant fråga förstås, den kommer nog att handla lite om allt möjligt, om det jag känner för att skriva om för stunden, det jag gör på dagarna, mina åsikter, mina intressen, min kamp för att hitta ett jobb och annat sånt roligt. 

Apropå på något helt annat, min ärade moder ska ha födelsedagsmiddag idag och det är bara tjocka släkten som kommer, ändå är hon lika hysterisk som om det vore kungen som skulle svänga förbi en stund. Jag håller på att bli tokig!

Nu måste jag iallafall försöka ta på mig nåt läckrare än en urtvättad tröja och trasiga jeans, annars lär det väl ta hus i helvete

Vi hörs snart igen

Mvh
Madame Maruschka


Kommentarer
Postat av: Elina✿

Tar åt mig all ära :3

2012-04-15 @ 16:15:44
URL: http://chaquette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0