Ska det vara såhär?

Jag tror jag blir knäpp, jag sitter här på min säng och funderar på vad tusan jag ska göra för ngt till min kompis i Julis! Jag försökte mig på ett armband men nejdå, den idé jag fick funkar inte för pärlorna är för feta, damn! Jag tror inte hen skulle uppskatta ett stort fett halsband med flera rader glaspärlor och grejs med guldlås som värsta borgarmadamen och inte heller skulle hen uppskatta ett par stor feta örhängen i guld (ja, guld och guld, gulmetall snarare, det är köpt på typ panduro inte guldsmedjan).

Så vad tusan ska jag göra?

Elina, mein leibling, föreslår ett armband format som en orm och det skulle jag kunna göra men frågan är ju om det uppskattas? Jag tror att Elina försöker narras med mig men man vet aldrig, Hipster och Elina är så märkliga ibland så man varken vet ut eller in vissa gånger.

Btw, Jag nös just en miljon gånger, så hårt att jag tror att hjärnan håller på att rinna ut genom näsan i detta nu, inte alls särskilt angenämt faktiskt... Det positiva med det hela är väl att ifall jag ska mumifieras vid min död så blir det mycket lättare att genomföra då de inte behöver göra något åt hjärnan för det är redan avklarat. Ska bara hämta en burk att lägga den i...

brain in a jar



Madame Maruscka


Kommentarer
Postat av: Elina✿

Ja du hade väl inte så mycket att nysa ut från första början?

2012-04-21 @ 19:03:42
URL: http://chaquette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0